در این بخش شما میتوانید سوالات و درخواست های خود را به ایمیل help@balonit.ir ارسال نموده و یا در خواست تماس کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و یا پاسخ شما را ایمیل کنند. اگر هنگام خرید با خطایی مواجه شدید یا سوالی در زمینه خرید آنیالن دارید میتوانید با شماره 02691015003 تماس گرفته و یا از طریق ایمیل درخواست کمک کنید.

سوالات متداول:

1- گزینه اقدام با خرید چه تفاوتی با گزینه اضافه به سبد خرید دارد؟

پاسخ:

اگر شما قصد خرید چند محصول را دارید از طریق گزینه اضافه به سبد خرید همه محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کرده و اقدام به تسویه مینمائید. ولی اگر تنها قصد خرید یک محصول را دارید میتوانید گزینه اقدام به خرید را انتخاب کنید که علاوه بر اضافه کردن به سبد خرید صفحه تسویه را نیز اتوماتیک باز خواهد کرد.


2- در صفحه تسویه حساب گزینه تائید سفارش فعال نیست؟

پاسخ:

شما باید تمام گزینه های مهم که مرتبط با ارسال کالا میباشد را در صفحه تسویه حساب پر کنید. اگر گزینه تائید سفارش فعال نیست یعنی تمام گزینه ها کامل نشده است.