ترازوی دیجیتال

یکی از مهمترین عواملی که در سلامتی انسان بسیار تاثیر گذار است وزن مناسب است. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی شاهد آن هستیم ، براحتی میتوانیم به کنترل وزن خود کمک کنیم. لوازم های الکترونیکی که توسط شرکت های بزرگ تولید و ارائه شده اند به ما کمک میکنند تا بتوانیم براحتی میزان کالری مصرفی در طول روز را کنترل کنیم و همچنین بتوانیم وزن خود را در شرایط ایده آل نگه داریم. یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه شرکت انکر می باشد که لوازم الکترونیکی و دیجیتال باکیفیت را تولید و عرضه میکند. این برند در ایران نیز ارائه شده است.

یکی از محصولاتی که در زمینه سلامتی و کنترل وزن بسیار کاربردی می باشد، ترازوی دیجیتالی انکر است که با امکانات بالا میتواند شما را به وزن ایده آل خود برساند. این دستگاه میتواند وزن بدن را اندازه گیری کرده و همچنین میزان  چربی بدن را نیز نمایش دهد. از دیگر امکانات این دستگاه میتوان به : ، BMI، میزان آب بدن، BMR، چربی اعضای داخلی بدن، جرم چربی بدن، تراکم لاغر بودن بدن، وزن استخوان ها، تراکم استخوان ها، جرم عضله و تناسب عضله اشاره کرد. قابلیت اتصال گوشی از طریق بلوتوث نیز یکی دیگر از مزیت های این دستگاه بشمار میرود.

شما میتوانید براحتی از طریق اپلیکیشن سابقه خود را بر روی این ترازو مشاهده کنید و استفاده با برنامه های شخص ثالث: اندازه گیری های خود را در Apple Health، Google Fit و Fitbit دنبال کنید. قابلیت استفاده  برای کل خانواده: روند سلامت حداکثر ۱۶ کاربر را از یک حساب دنبال کنید و نمایشگر LED بزرگ برای همه سنین به راحتی قابل خواندن است.
با استفاده از برنامه رایگان Eufylife میتوانید براحتی از این ترازو استفاده کنید .

همچنین این ترازو دارای دقت ۱۰% بهبود یافته است: دو جفت حسگر فوق حساس G شکل اندازه گیری دقیق تری را تضمین می کند. اگر بدنبال سلامتی و تناسب وزن هستید این ترازو را بشما پیشنهاد میکنیم. در ادامه با بالون همراه باشید.

Similar Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دو =