اندروید باکس چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی هر روز شاهد ارائه امکانات جدید و دستگاه های پیشرفته تر از شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک و کامپیوتردر دنیا هستیم. دستگاه هایی که با هدف راحتی کار و دسترسی ساده به ملزومات زندگی صورت میگیرد. غالبا این محصولات بسیار کاربردی هستند و نیاز دارد تا کاربران را از وجود چنین محصولاتی مطلع نمائیم.

یکی از محصولاتی که در زمینه تجهیزات صوتی و تصویری در دنیا رایج شده است ، اندروید باکس است.

بسیاری از دستگاه های تلوزیون و مانیتور ها پس از تجهیز شدن به پورت usb قابلیت پخش فیلم و موسیقی را از طریق این پورت فراهم کردند و انقلابی به پا کردند و همین امر باعث شد تا دستگاه های dvd که به دی وی دی پلیر معروف بودند خیلی سریع از رده خارج شوندو کارایی آنها کاهش پیدا کند.

ولی باز برای تماشای فیلم نیاز بود تا از طریق کامپیوتر و لپ تاپ اقدام به دانلود فیلم یا سریال خود کرده و پس از کپی در فلش از طریق پورت usb اقدام به پخش نمائیم .

دستگاه های اندروید باکس کار تماشا را باز هم ساده تر کردند و باعث میشوند تا مانیتور یا تلوزیون شما مستقیما به اینترنت وصل شده و شما بتوانید بصورت آنلاین اقدام به پخش فیلم ها و سریال های خود کرده و از طریق پلتفرم های داخلی و خارجی براحتی بتوانید به آرشیو کاملی از فیلم ها و سریال ها و اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید.

در واقع اندروید باکس دستگاه ی است که امکانات یه گوشی هوشمند را در قالب تلویزیون و مانیتور در اختیار شما قرار میدهد و شما میتوانید براحتی به اینترنت متصل شده و از امکانات یک گوشی هوشمند بر روی مانیتور و تلویزیون خود لذت ببرید.

البته دستگاه هایی نیز در بازار وجود دارد که میتوانید تصویر موبایل خود را بر روی تلویزیون انداخته و نمایش دهید که با از لحاظ کارایی با اندروید باکس متفاوت است به نحوی که شما با خرید اندروید باکس نیازی به گوشی نداشته و بصورت مستقل به اینترنت متصل خواهید شد و میتوانید با اپلیکیشن های مختلف کار کنید ولی اگر تصویر گوشی خود را بر روی تلوزیون نمایش دهید همزمان هم گوشی شما اشغال خواهد شد و هم تلوزیون شما.

در بالون آیتی دستگاه های اندروید باکس با قیمت های مناسب ارائه شده و بدون واسطه در اختیار شما قرار گرفته است.

اندروید باکس ها میتوانند دیدن فیلم را برای شما آسان کنند. براحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید و فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را بصورت آنلاین ببینید. با این دستگاه ها نیازی به ذخیره سازی و آرشیو فیلم ندارید و میتوانید براحتی و بصورت آنلاین فیلم مورد علاقه خود را ببینید. مشاهده فیلم ها در یوتیوب یکی دیگر از قابلیت های این باکس ها بشمار میرود. بصورت مسقیم و نامحدود هر چقدر دوست دارید فیلم ، سریال و موزیک را ببینید و بشنوید و لذت ببرید.

برند های متنوعی دربازار وجود دارد که میتوانید برای خرید اقدام کنید. البته به این نکته نیز دقت کنید که برند های مختلف ممکن است از لحاظ کارایی نیز متفاوت باشند. حتما قبل از خرید از مشاوره کارشناسان در این زمینه استفاده کنید .

از اینکه بالون را دنبال میکنید و به دوستان خود معرفی میکنید ممنونیم…

Similar Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =